Monday, December 9, 2013

dari hati seorang lelaki & suami

Bismillahirrahmanirrahim
assalammualaikum:

dalam blog ne aku mmg xaktif sgt nk fingertyping,bila ade mase free aku jnguk ape zara update if dia ade mase.serius,aku busy bkerje kdg2 rase abaikn isteri.Zara xrase mcm tu sbb dia ckp mmg tggjwb aku sbg ktua kluarga cr nafkah,bsyukur sgt dpt isteri mcm ne.tp aku yg rase mcm abaikn dia.dia tau lembutkn ati aku.trima kasih Allah kurniakn isteri sebaik dia.

Da stahun lapan bulan kitaorg kawin,tp blm dkurniakn cahyamata.aku xkesah n xfikirkn sgt sb bg aku yg pntg,jan bg teknn pd diri dan istri pasal zuriat ni.rezeki org xsame, ada kawin 3 buln da pregnnt.ada org kawin smpai 8-10 thn still blm ada ank lg.aku tau zara nk sgt bby, naluri pompuan apth lg da bgelar isteri mmg nk kn ank.kita xbleh marah kat isteri bile dia mgadu pasal nkkan baby.better kite dgr pa dia ckp at least dpt kurgkn stress dia.

Kitaorg xfamily planning pun since bru mula kawin, kalo bole mmg nk ade ank awal2. zara xcited nk ada bby awal even dia bru umo 22 tahun mase kitaorg nikah last year.dia ckp kalo ada bby awl,nnti besar lbh kurg mcm dia, xnmpk mana satu ibu n mna satu ank.he3. ibu n ank nmpk same muda.tp Allah yg mrncg utk kmi, till now blm ada rezeki..xpe,rncgn Allah itu pasti baik ntuk kmi.


fingertyping
-Mrhafiezy-

No comments:

Post a Comment

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012