Saturday, September 7, 2013

Shopping Online

Assalammualaikum..

Shopping online ? boleh trust ker ? #Pagi sabtu ni aku dah melalut pasal shopping online ! dah dapat green light untuk shopping online, so berbicara sebentar mengenai hobi ni.


kadang-kadang aku macam tak trust.. tapi depend pada owner laa.. jangan terus percaya. Research barang dulu then bila nak buat payment, pastikan kita jugak ambil detail owner penjual tu bagi memastikan kita tak kena tipu.. 


Persediaan untuk raya lepas, aku shopping online.. alhamdulillah, agen tempat aku beli tu memang bertanggungjawab. Tapi ada certain buyer aku tengok kat internet, mengadu pasal barang tak sampai sedangkan dah buat full payment. Benda macam ini lah yang membuatkan buyer fobia untuk trust agen berniaga online. 


Kepada seller pula, sila jujur dengan perniaagaan anda.. perkhidmatan yang baik pasti buyer akan kembali ke butik online korang. Seller yang dah jujur berniaga tu, TAHNIAH sebab anda bukan sahaja dapat meningkatkan sale butik online korang tetapi yang paling penting korang memperolehi kepercayaan buyer.



Sayang,

*Zara*

No comments:

Post a Comment

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012