Saturday, December 28, 2013

Johor Bahru, mu tunggu zara datang !

Assalammualaikum .. 


Wewee ! flight zara ke JB petang ni jam 5.25pm. Insyallah akan selamat smpai dengan izin Allah swt pada jam 7.40pm. En. suami dah sedia tggu zara kat JB. Of course laa zara nek Air asia, murah..hoho. Takda transit, terbang trus ke JB. Masa bli 3 mggu lepas tu, zara amik tiket pulang dan balik ntuk seorang:

28 DEC 2013 : BKI ---> JB
01 JAN 2014 : JB ---> BKI

TOTAL PRICE : RM 260.00


Kira murah laa tambang pulang dan balik ni.. hehe. Insyallah akan pusing tempat best kat JOHOR dalam masa 5 hari 4 malam kat sana. Dan semoga juga ngan percutian ni, rezeki cahaya mata kami, akan dapat di perolehi kat sana.. amin Ya Rabbal amin.

Hari ni zara keja lg sbnr nya cuma 1/2 ari laa..kan ari sabtu.. hoho. Balik jam12.30 nnti tapi zara minta excuse lebih awal keluar dalam jam 11 pagi ni. Dengan ni, sunyi lah blog zara ntuk 5 hari. Bye korang ! (^.^)





Sayang,
*mrshafiezy*

4 comments:

  1. zara muka u cute mcm pengacara 3R yg baru tu. x ingat lak nama
    http://notamanjaku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. seronoknya bercuti! selamat tahun 2014 :D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum zara. mahal juga tiket nak ke johor tapi berbaloi kalau kita beli time promosi kan. hehe sheila doakan zara dikurniakan cahaya mata. dah lama tunggu kan? lebih kurang dengan sheila. tapi skrg sheila dah 5 bulan mengandung. ada sedikit tips sheila pernah share dekat blog. jemput baca ye, sama2 ikhtiar. semoga dikurniakan rezeki cepat :)

    ReplyDelete

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012