Monday, June 23, 2014

Oat Krunch

Assalammualaikum..
Jom sarapan bsama Oat Krunchh ! =) bagi Zara yang jenis payah nak turun ke gerai bawah ntuk mbeli bfast mmg perlukan sarapan express tapi btenaga. Alhamdulillah.. Oat Krunch pilihan Zara sbb rasa yang seimbang iaitu tak manis dan tak tawar =D
Oat Krunch kaya dengan kalsium dan zat besi, yang mana membantu pertumbuhan tulang dan sel, selain bebas dari sebarang pemanis atau pengawet tiruan. 
Korang tahu tak ?? Oat Krunch ni 100% dibakar dengan oven, kandungan karbohidrat utama Oat Krunch ini masih lagi tepung gandum biasa (refined carbohydrate atau karbohidrat ringkas), di samping tepung gandum penuh dan kepingan oat. Ini membuatkan snek/biskut ini tinggi serat berbanding biskut-biskut yang lain (mengandungi 2g serat untuk satu hidangan/satu pek/3 keping). Satu hidangan Oat krunch ini juga mengandungi kira-kira 2 sudu teh gula, dan angka ini tidaklah terlalu membahayakan jika di ambil satu pek sehari.
Menarik kan ?? waahhhh.. Zara suka makan Oat Krunch ni ngan susu soya yang Mak ngan Mama buatkan ntuk Zara.. meheheehe.. Mak ngan Mama buatkan oke,, sila jeless.. miahaha. LOve them both ! =D

Jom bsama Zara, amalkan Oat Krunch ! selamat bsarapan korang =D

Soya air tangan Mak & Mama memang sedap ! =D

Stok kat Office =D


sayang,
*mrshafiezy*

21 comments:

  1. Oat crunch memang antara pilihan saya jugak.. kalau kena berjaga malam saya sediakan oat krunch dan kopi. Sekali sekala saya minum ali cafe or red bull.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bguna juga sbg alas perut kan ? =D pgganti nasi bila lapar tgh malam.. =)

      Delete
  2. makanan yg berkhasiat.. tak pernah makan.. Fiza makan oat choco kat opis.. menabung U mobile buat Zara..

    ReplyDelete
  3. Ena masa sekolah dulu selalu makan Oat Krunch ni waktu pagi, duduk hostel pula tu. Kadang kadang y. Memang mengenyangkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo masa student lagi, mmg perlu mmknnn express kan ena ? hehehe.. semua serba tak sempat bila kita dah kejar masa, apatah lagi zaman blaja ngn masa bkerja =)

      Delete
  4. masa lya zaman sekolah2 asrama dulu rajin benar lya beli berkatoon2 nie biskut hehehe..memang sdp

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh.. rupa mcm chipsmore kan lyaa ?? =D

      Delete
  5. memang biskut ni mengeyangkan...selalu buat stok bila dapat gaji...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. harga pun ekonomi, mmg ssuai ntuk kita.. =)

      Delete
  6. Breakfast yg berkhasiat ni....hehe, bagus2 (^^,)

    ReplyDelete
  7. Wahh bagus ni untuk kesihatan ..Biskut nie mmg sedap dan bila dan kunyah akan jadi camni ..NAK LAGINAK LAGI NAK LAGI ...Wahh untung la Zara ada mak & mama yang buatkan soya fresh ..

    ReplyDelete
  8. Elok utk kesihatan & juga utk orang yg nak diet. Lalala~

    ReplyDelete
  9. nampak menyelerakan la zara
    beznye klo dpt gigit 1 ni

    ReplyDelete
  10. kdg2, best gak mkn benda alah ni.. tp ade sampai satu tahap tu, zam jelak mkn.. hehe

    ReplyDelete
  11. Hehe Nad pun suka makan ni je sebab kenyang pastu paling suka dark choc! Wee~

    ReplyDelete
  12. oats memang bagus selain mengurangkan kadar kolestrol dalam badan boleh mengenyangkan jugak

    ReplyDelete
  13. Best2x...! makanan diet..! =D sedap sgt..erk-pose2x- balik kena cari ni =D

    ReplyDelete

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012