Saturday, June 21, 2014

Tahi bintang

Assalammualaikum..



Hahahahahaha.. seriusss lawak =D moral of the stories ? nak hidup senang, jangan malas berusaha.. nak hidup sentiasa di limpahi rezeki dari Allah swt, jangan malas ntuk bsyukur =')

sayang,
*mrshafiezy*

22 comments:

  1. Lagi satu... nak minta rezeki jgn dgn tahi bintang.. minta dgn Allah

    ReplyDelete
  2. hahaha....kelakar la..kan dah dapat kaya,,sedap jugak tu sapu ngan roti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mmg "kaya" sgt jadik nya.. =D

      Delete
  3. Hihihi.... kalau sekadar dapat kaya tu ok juga Kisah Si Diary.. tapi yg gelihati kalau diri sendiri jadi seri kaya org guna utk sapu kat roti.

    Apa agaknya yg jadi kalau macam ini Zara? Gelihati kakak baca:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaahaha.. Zara nak up entry ni pon gelak sdiri.. kekeke =D

      Delete
  4. Haha... Terus jadi kaya.. Bagus gak jadi kaya.. Berguna jgk utk orang lain.. Kehkehe

    ReplyDelete
  5. Yg penting rajin berusaha,rezeki Allah ada di mana2 kan... hahahaa, kotoh dpt tin kaya jak ar...

    ReplyDelete
  6. Hahahaha..buat hajat centu je? Terus jadik 'kaya'. XD mohon k.zara jgn wat cam kartun tu taw.

    ReplyDelete
  7. haha..lawak
    better layan seri kaya ngan roti..mabeles!

    ReplyDelete
  8. haha org malas selalu rugi ehehe

    ReplyDelete
  9. haha..tersalah niat kot..lafaz je same..hihi.. kaya makan dengan biskut lemak sodap nie..heee...

    ReplyDelete
  10. haha..salah niat, wish pun jadi lain

    ReplyDelete

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012