Wednesday, April 9, 2014

Tips Menghadiri Temuduga 3#

Salam Readers,

Saya bukn lah Pegawai yng btugas semsa sesi temuduga tp tips ini saya kongsikn bsma anda bdasarkn pgalmn saya sdiri dan pgalmn rakan2 sejawatan saya yng di berikan amanat menunaikn tugas sebagai penemuduga.he3.

Datang awal ke tempat temuduga, sebaik-baiknya 20 minit sebelum masa yang ditetapkan.

Bila nama anda dipanggil, masuk dengan senyuman dan penuh keyakinan. Tip temuduga kerja ini nampak mudah, tapi ramai yang mengabaikannya. Beri salam atau ucapan Selamat Pagi atau Selamat Petang bergantung pada sesi temuduga. Duduk hanya apabila anda dibenarkan duduk dan ucapkan terima kasih.


fingertyping
MRHAFIEZY

13 comments:

  1. eh! itu jer ker tips nyer? bagi lah cara-cara menjawab soalan yang diajukan pulak...
    akk akan menghadiri temuduga ujung bulan ni...

    ReplyDelete
  2. memang mcm tu la perkara utama yg kita mesti lakukan..harus dititik beratkan

    ReplyDelete
  3. menarik..thanx sharing... nanti cerita adab ketika ditemuduga plak mcm mne ye.. :)

    ReplyDelete
  4. simpel..tapi masih ramai yang gagal dalam bak2 nie...:)

    ReplyDelete
  5. wooowwwooo..kalau cik masuk senyum gementar jak...nevers dan cik tak dapat di pisahkan..huhuhu

    ReplyDelete
  6. Kena rajin membaca dan tengok2 tips terbaik untuk menghadiri TEMUDUGA ...
    Teringat masa kena TEMUDUGA kali pertama ..mak aii nak tercabut jantung sebab ''SI TUKANG TEMUDUGA'' tu huisshhhh misai dia mak oiii takut denn ...

    ReplyDelete
  7. pengalaman banyak mengajar kita.. terima kasih kerana berkongsi pengalaman.. ^_^

    ReplyDelete
  8. kalau interview memang perlu sangat datang awal. :)

    ReplyDelete
  9. kena tunjuk yg kita hormat , baru org pandang elok sikit :)

    ReplyDelete

 
Hak cipta terpelihara Miraa Hussin| Copyright-2012